Auga Kinijos internetinių kelionių rinka

Kinijos internetinio turizmo rinka auga, vis daugiau pasiturinčių vidurinės klasės keliautojų naudojasi kreditinėmis kortelėmis bei internetu. Remiantis Kinijos interneto tyrimų ir konsultacijos kompanijos „iResearch“ pranešimais, milijonai žmonių ruošiasi Kinijos Naujųjų metų atostogoms. Dauguma jų savo keliones užsisakė būdami namuose ir naudodamiesi internetu. Pajamos iš internetu užsakytų skrydžių, viešbučių bei kitų paslaugų 2010 metais turėtų pasiekti 4,75 milijardus juanių (695,8 milijonus dolerių), lyginant su pernai metais jos turėtų išaugti net 27 procentais. Tikimasi, kad 2013 metais šis skaičius išaugs iki 9,01 milijardų juanių. „Pasikeitė žmonių požiūris į gyvenseną. Dauguma žmonių atostogas supranta kaip sveiką gyvenimo būdą“, – tvirtino kompanija.

Kinijos kelionių pramonė 2009 metais sukūrė 1,3 milijardą juanių pajamų – tai 9 proc. daugiau nei 2008 metais. Nors nėra žinomi tikslūs duomenys apie užsakymus internetu, tačiau Kinijos rinkos tyrimų grupės analitikas Ben Cavender mano, jog tokie užsakymai galėtų sudaryti 8-10 proc. visos rinkos. „Vis daugiau žmonių, norinčių užsisakyti keliones, naudojasi internetu, – sakė jis. – Vartotojai vis labiau pripranta prie internetinių pirkimų. Per pastaruosius kelerius metus išaugo ir kreditinių kortelių naudojimas“.

Remiantis oficialia statistika, šiuo metu Kinijoje yra 384 milijonai interneto vartotojų. Kadangi šios valstybės gyventojai turtingėja – 2009 metais mieste ir kaime gyvenančių kinų pajamos vienam žmogui išaugo daugiau nei 8 proc. – vis daugiau kinų gali sau leisti paatostogauti. 2009 metais vietinių turistinių kelionių skaičius padidėjo 11 proc. ir sudarė 1,9 milijardą. Tai rodo, jog kai kurie žmonės per metus galėjo sau leisti daugiau nei vieną kelionę. Turistų, keliaujančių į užsienio šalis, skaičius išaugo 3,6 proc. ir sudarė 47,5 milijonus.

Tikimasi, kad šiemet vietinis turizmas dar labiau išaugs. „Royal Bank of Scotland“ analitikas Wendy Huang prognozuoja, kad „World Expo“ į Šanchajų pritrauks 70 milijonų lankytojų – dauguma jų turėtų būti kinai. „Per ateinančius trejus metus kelionių skaičius turėtų augti, – tvirtino jis. – Manau, jog 2010 metai bus ypač geri kelionių pramonei“. Analitikas sakė, jog 24-35 metų Pekino bei Šanchajaus gyventojai buvo pagrindiniai skrydžių, viešbučio kambarių bei organizuojamų išvykų pirkėjai. „Jie iki šiol yra pats optimistiškiausias vartotojų segmentas. Be to, jiems labiausiai priimtinos alternatyvios apmokėjimo formos, tokios kaip kreditinės kortelės“, – teigė jis.

Leave Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *