„Bing“ paieškos sistema konkuruoja su „Google“ ir „Yahoo“

Pagal praėjusį pirmadienį pateiktus duomenis, „Microsoft Corp“ patobulinta internetinė paieškos sistema liepos mėnesį užėmė šiek tiek didesnę rinkos dalį tarp tokių lyderių kaip „Google Inc.“ ir „Yahoo Inc.“.

Nepaisant pasiektos pažangos, „Microsoft“ paieškos sistema pagal populiarumą vis dar tėra trečia Jungtinėse Valstijose, todėl kitais metais didžiausia programinės įrangos gamintoja planuoja pradėti bendradarbiavimą su „Yahoo“. Dirbdamos kartu, „Microsoft“ ir „Yahoo“ gali kelti daug didesnę grėsmė pelningiausiai dirbančiai „Google“.

Tyrimų bendrovės „comScore Inc“ duomenimis, „Microsoft“ paieškos sistema, kuri birželio mėnesį buvo pervadinta į „Bing“, liepos pabaigoje užėmė 8,9 procentus rinkos dalies, o ankstesnį mėnesį ši dalis siekė 8,4 procentus.

„Google“ išsaugojo lyderės poziciją JAV, bet jos užimama rinkos dalis nuo 65 procentų birželio mėnesį nukrito iki 64,7 procentų liepos mėnesį. Krito ir „Yahoo“ užimama rinkos dalis nuo 19,6 iki 19,3 procentų.

„Microsoft“ akcijų kaina sumažėjo 44 centais, arba 1,9 procentais ir pirmadienį kainavo 23,25 dolerius. „Google“ akcijų kaina nukrito 15,11 dolerių ( 3,3 procentais) ir siekė 444,89 dolerius. Tuo tarpu „Yahoo“ akcijos, sumažėjusios 48 centais, arba 3,2 procentais, kainavo 14,56 dolerius.

„comScore“ taip pat praneša, kad paieškos sistema „Bing“ liepos mėnesį sulaukė 29 milijonais daugiau paieškos užklausų nei birželį. Tai sąlygojo 2,4 procentų padidėjimą, lyginant su praėjusiu mėnesiu. Iš viso užklausų skaičius siekė 1,21 milijardą.

Palyginti nedidelė nauda nebuvo pigi „Microsoft“. Vašingtone esanti kompanija „The Redmond“ skyrė 100 milijonų dolerių, kad paremtų „Bing“, taip prisidėdama prie milijardus dolerių siekiančių investicijų, konkuruojant su „Google“. Per paskutinius dvejus fiskalinius metus „Microsoft“ internetinis skyrius iš viso prarado 3,5 milijardus dolerių, o „Google“ veikla buvo pelninga. Manoma, kad „Google“ pardavimai antrus metus iš eilės sieks daugiau nei 20 milijonų dolerių, nors, kaip ir dauguma kompanijų šiuo metu, pajuto nuosmukį.

„comScore“ duomenimis, paieškos sistemos „Google“ užklausų skaičius sumažėjo 352 milijonais, arba beveik 4 procentais. Liepą užklausų skaičius siekė 878 milijardus.

Palyginus penkių didžiausių kompanijų, teikiančių internetines paieškos paslaugas, užklausų skaičių, galima pastebėti, kad nuo 14,06 milijardų birželį jis nukrito iki 13,58 milijardų liepą. Šių metų liepos mėnesio apimtis buvo 15,5 procentais aukštesnė negu tuo pačiu metu praeitais metais.

„InterActiveCorp Ask.com“ liko ketvirta pagal dydį JAV paieškos sistema, kurios užimama rinkos dalis liepą siekė 3,9 procentus. Nuo birželio šis skaičius nepakito. „AOL“, kuri, kaip manoma, šiais metais bus atskirta nuo „Time Warner Inc.“ birželį ir liepą išlaikė tokią pat rinkos dalį, siekusią 3,1 procento.

Leave Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *