„Blackberry“ vartotojai kenčia nuo elektroninio pašto prastovos

Antradienį kompanija „Research In Motion Ltd“ pranešė, jog jos technikos darbuotojai stengiasi išspręsti elektroninio pašto žinučių užlaikymo problemą, kuri kilo kompanijos gaminamiems sumaniesiems telefonams „Blackberry“ Šiaurės ir Pietų Amerikoje. Skambučiai ir tekstinės paslaugos veikia gerai, tačiau Amerikos gyventojai negali siųsti ir gauti elektroninio pašto žinučių. Šie vartotojai savo nepasitenkinimą išreiškė socialinio tinklo svetainėje „Twitter“. Kai kurie teigė, jog negali prisijungti prie interneto. 

http://images.itzinios.lt/small/BlackBerry e-mail restored for some after outage_vid.jpg

Waterloo mieste įsikūrusi kompanija „Research in Motion Ltd“ savo pranešime atsiprašo vartotojų dėl jų patiriamų nepatogumų. Kompanija pažymi, jog per vieną savaitę tai jau antras kartas, kai Šiaurės Amerikos „BlackBerry“ savininkai susiduria su elektroninio pašto prastovomis. Trečiadienį kompanija „Research In Motion“ patvirtino, jog jos technikai išsprendė kilusias problemas ir dabar tiria priežastis. „RIM“ neatskleidė, kiek vartotojų ši prastova palietė bei kiek laiko ji tęsėsi.

Leave Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *