„Disney“ pagaliau susitaria su „Hulu“

Ar „Disney“ ir „Hulu“ sutarčiai, kuri buvo ruošiama daugelį mėnesių, pagaliau atėjo svarbus momentas? „Taip, – sako keletas su šiuo reikalu susipažinusių žmonių, – per keletą ateinančių dienų bus pranešta apie tai“. Šis susitarimas bendrą „GE‘s NBC“ (GE) ir „News Corp.’s Fox“ (NWS) įmonę papildys „Disney“ (DIS) programomis – pirmiausia televizijos „ABC“ laidomis, pavyzdžiui, „Lost“, taip pat keletu kompanijos filmų. Mainais už tai, kad „Hulu“ bus leista naudotis „Disney“ turiniu (nors ir ne geriausiomis programomis, tokiomis kaip „ESPN“), „Disney“ gaus bendros įmonės pagrindinį akcijų paketą ir vietas bendrovės valdyboje. Kompanijai „Disney“, kuri iki šiol savo dėmesį buvo sukoncentravusi plėtrai internete, tai labai svarbus sandoris . Tai didelis sandoris ir „Hulu“, kuri būtų turėjusi įšaldyti tris iš keturių transliavimo tinklų.

http://www.itzinios.lt/uploads/disney_hulu.jpg

Jau prieš mėnesį buvo pranešta, kad sandoris bus pasirašytas bet kurią dieną. Šiuo atveju reikėjo susitarti: kurias laidas ir filmus galės rodyti „Hulu“? kiek laiko praėjus po debiuto jie galės būti rodomi? kaip ilgai juos rodys? ir t.t. Ilgas derybų laikas privertė kai kuriuos stebėtojus nerimauti, ar kiti internetinės videomedžiagos žaidėjai – „Comcast“ (CMCSA), „Google“ (GOOG) arba „CBS“ – galėjo įtikinti „Disney“ vadovą Bob Iger neiti prieš jų paktą. „Visi bandė įtikinti Bob Iger, jog šis sandoris yra kvailas“, – sakė televizijos vadovas. Kritikos niuansai skyrėsi priklausomai nuo to, kas ją išreiškė, tačiau jų esmė buvo ta pati – „Hulu“ sustiprins bendrą kompaniją, kurios investuotas taip pat yra ir bendrovė „Providence Equity Partners“, bet tai nesuteiks „Disney“ ryškaus užnugario. Tačiau atrodo, jog šis nepasitenkinimas nebuvo išgirstas. Kai kompanija „Google“ galėjo sudaryti sandorį su „Disney“, leisiantį rodyti kai kurių programų ištraukas svetainėje „YouTube“, „Google“ negalėjo sudaryti sutarties ilgoms programoms. Šio mėnesio pradžioje „YouTube“ pristatė naują filmų ir televizijos laidų skyrių, panašų į „Hulu“. Bet jo televizijos laidų ir filmų atsargos išlieka menkos, jis neturi jokių pirmą kartą rodomų laidų, kurias televizijos tinklai reklamuoja savo svetainėse.

Tačiau nesvarbu, kada „Disnay/ABC“ sandoris bus pasirašytas. Svarbiausia, kiek pirmą kartą rodomų laidų gaus „Hulu“. „Hulu“ yra populiarus tarp žiūrovų, tačiau jo tinklų rėmėjai vis dar baiminasi savo žiūrovus mokyti norimas laidas žiūrėti internete vos panorėjus, bet kuriuo metu. Štai kodėl daugelis „Hulu“ pirmą kartą parodytų televizijos laidų turi pakankamai trumpą laikymo terminą. Pavyzdžiui, jūs galite pamatyti vos pusę šio sezono „NBC“ transliacijų, tokių kaip „The Office“. Ir jeigu žiūrovai nori pamatyti naujas „Rescue Me“ serijas, kurios rodomos „News Corp.’s FX“, jie turi būti kantrūs: naujas serijas „Hulu“ transliuoja tik praėjus 8 dienoms po premjeros kabelinėje televizijoje, tačiau jos nerodomos ilgiau, nei keletą savaičių. Televizijos kalba „dabar jūs matote tai“, vadinama „windowing“. Nerūpestingi „Hulu“ vartotojai nelinkę to pastebėti ar tuo skųstis. Išimtis iš taisyklės yra sausį įvykęs nedidelis kivirčas, susijęs su „FX“ situacijų komedijos „It’s Always Sunny In Philadelphia“ išnykimu iš televizijos ekranų. Tačiau kas atsitiktų, jei „NBC“, „Fox“ ir „ABC“ laidos ilgiau nepasiektų „Hulu“ ir paliktų ją dar greičiau? Greitai mes tai sužinosime. Bendros įmonės tinklo rėmėjas teigia, jog ateityje reikia laukti griežtesnio „windowing“, nes „televizijos vaikinai“ bando patekti į internetą.

Leave Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *