„Facebook“ – išaugo, „MySpace“ – nukrito, o „Twitter“ – auga

Pasak kompanijos „Hitwise“, „Facebook“ srautas per metus išaugo beveik 200 procentų. Išanalizavus 10 milijonų JAV interneto vartotojų srautus, paaiškėjo, kad „Facebook“ užima lyderio poziciją tarp visų socialinių tinklų. Šis socialinis tinklas užima beveik 60 proc. visos rinkos, kuriai priklauso 154 konkurentai. Socialinių tinklų stipruolis šiuo metu visame pasaulyje turi daugiau nei 300 milijonų vartotojų. Tai reiškia, kad gana daug vartotojų, turinčių prieigą prie interneto, turi „Facebook“ paskyrą ir stebi visus atnaujinimus ir atlieka kvailus testus.

„Facebook“ neseniai paskelbė, kad ketina įsigyti socialinių tinklų konkurentą „FriendFeed“. Kol kas „Facebook“ nesulėtino inovacijų ar evoliucijos tempo ir tęsia savo veiklą, siekdamas užimti dar didesnę rinkos dalį. Neseniai „Facebook“ pasiūlė „Twitter“ stiliaus nukreipimus, padedančius nustatyti ir pažymėti vartotojus. Negana to, buvo pristatyta „Facebook Lite“ versija, skirta vartotojams, norintiems naudotis šia paslauga be visokių socialinių nesąmonių. „Facebook“ atidžiai stebi savo konkurentus. Ji pritaiko priimtinas jų naujoves ir mokosi iš jų klaidų. Tai gali užtikrinti, kad „Facebook“ nepakartos „MySpace“ likimo.

Remiantis „Hitwise“ duomenimis, prieš metus „MySpace“ turėjo daugiau nei du trečdalius viso socialinio tinklo rinkos dalies. Nuo 2008 metų rugsėjo mėnesio „MySpace“ rinkos dalis sumažėjo 55 proc. ir dabar siekia vos 30 procentų. „MySpace“ vis dar išlieka socialinio tinklo svetaine, kurioje vartotojai praleidžia daugiausiai laiko – maždaug 26 minutes. Tačiau nuo 2008 metų šis laikas sumažėjo maždaug 10 procentų. Tuo tarpu „Facebook“ statistika pagerėjo – laikas pailgėjo 23 proc. iki 23 minučių. Atrodo, galima spėti, jog 2010 metais galime tikėtis naujo čempiono šioje kategorijoje.

Tuo tarpu „Twitter“ išgyveno reikšmingą ir garbingą augimą. Žinoma, šis augimas yra gana reliatyvus, nes prieš metus „Twitter“ turėjo vos 0,15 proc. socialinių tinklų rinkos dalies. Nuo 2008 metų ši svetainė išaugo daugiau nei 1000 proc., tačiau ji vis dar užima mažiau nei 5 proc. visos socialinių tinklų rinkos.

Kompanija „Hitwise“ praneša, kad visas socialinių tinklų srautas per metus išaugo 62 procentais. Daugiau nei pusės vartotojų amžius svyruoja nuo 18 iki 34 metų. Jaunuoliai ir vyresni žmonės taip pat įsilieja į socialinius tinklus, kadangi jie nori palaikyti ryšius su savo šeimomis bei atnaujinti nutrūkusius ryšius su draugais.

Leave Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *