„Facebook“ mano, kad jos reklamos potencialas didesnis nei „Google“ reklamų

„Facebook“ vykdantysis direktorius pranešė, kad socialinio tinklo kompanija nusitaikė į didesnę reklamos rinką, tuo tarpu kompanija „Google Inc“ praturtėjo plėsdama paieškų reklamos rinką. Sheryl Sandberg taip pat pridūrė, jog aukštųjų technologijų specialistų grupė ketvirtadienį atskleidė, kad pajamos augo greičiau nei buvo tikėtasi. Nors vienas valdybos narys teigė, kad kompanija šiais metais tikisi uždirbti 500 milijonų dolerių pajamų, tačiau Sheryl Sandberg nepateikė jokių skaičių.

Sheryl Sandberg ilgai galvojo, kad kompanijai „Facebook“ trūksta modelio, padedančio uždirbti daugiau pinigų. Ji teigė, kad reklama buvo kaip piltuvėlis: jis prasideda viršuje ir įtraukia daug žmonių, sukuriančių paklausą, tada einama žemyn, kur pasirinkta grupė įsigyja produktą. „Kompanija „Google“ buvo geriausia kompanija reklamos srityje. Jie savo dėmesį sutelkė žmonėms, kurie yra piltuvėlio apačioje ir kurie žino, ko jiems reikia, – kalbėjo Sheryl Sandberg, išgirdusi, kad kompanijos „Google“ trečiojo ketvirčio grynosios pajamos viršijo prognozes ir siekė 4,38 milijardus dolerių. – Jei žiūrime į visо pasaulio reklamos išlaidas, kurios kasmet sudaro apie 640 milijardų dolerių – tai maždaug 10 proc. paklausos įvykdymas“.

Sheryl Sandberg tvirtino, kad „Facebook“ ketina pereiti prie panašaus į „Google“ požiūrio. Taigi, reklamos stilius primins paieškų reklamas. Ji paminėjo ir kompanijos „Starbucks Corp“ sėkmės istoriją. „Starbucks“ kompanija sukūrė vaizdo medžiagą, susilaukusią kritikos ir skundų. Reaguodama į tai, ji pakeitė vaizdo klipą ir susilaukė „Facebook“ narių palaikymo. „Labai jums ačiū. Nuostabu, kai kompanija atsižvelgia į klientų nuomonę“.

Leave Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *