„Google“ atsiprašo už „Gmail“ prastovą

Kompanija „Google“ vartotojų atsiprašo už dar vieną masinę „Gmail“ paslaugos prastovą, įvykusią antradienio vakare. Vartotojai negalėjo prisijungti prie savo elektroninio pašto daugiau nei 90 minučių. Kompanijos „Google“ inžinerijos viceprezidentas Ben Treynor blog‘o pranešime rašė, jog šią prastovą sukėlė neseniai įvykę pakeitimai, kurie turėjo pagerinti paslaugos prieinamumą. Jis pripažino, kad kompanijos „Google“ komanda truputį neapskaičiavo apkrovos. Vykdant pakeitimus, kai kurie „Gmail“ serveriai buvo atjungti. „Maždaug 12.30 po pietų PST laiku (8.30 po pietų BST laiku) keletas maršrutizatorių buvo pernelyg perkrauti, – paaiškino Ben Treynor. – Apkrova buvo perduota kitiems maršrutizatoriams, tai pernelyg apkrovė dar keletą maršrutizatorių ir po keleto minučių visi maršrutizatoriai buvo perkrauti. Dėl šios priežasties žmonės negalėjo prisijungti prie „Gmail“ per internetinę sąsają, nes jų prašymai nebuvo nukreipiami į „Gmail“ serverį“.

Ben Treynor teigimu, „Google“ komanda ėmėsi veiksmų, kurie turėtų užtikrinti, kad ši problema nebepasikartos. Šie veiksmai apima maršrutizatorių pajėgumų padidinimą ir užtikrinimą, kad jie sulėtės, tačiau neatsisakys priimti srautą. Tai ne pirmas kartas, kai „Gmail“ patiria tokią ilgą prastovą. Vasario mėnesį kompanija „Google“ turėjo atsiprašyti vartotojų, nes 2,5 valandas jie negalėjo prisijungti prie savo elektroninio pašto.

Leave Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *