„Google” kasdien per „YouTube” praranda daugiau nei 1,65 mln. dolerių

Kompanijos „Credit Suisse“ finansiniai analitikai apskaičiavo, jog korporacija „Google“ kiekvieną dieną portale „YouTube“ praranda daugiau nei 1,65 mln. dolerių. „Google“ nepublikuoja oficialių finansinių duomenų apie „YouTube“, tačiau pagal „Credit Suisse“ duomenis, „Google“ išleidžia „YouTube“ portalo išlaikymui virš 2 mln. dolerių per parą. Šiam įvertinimui pritaria ir kompanijos „comScore“ analitikai. Jų duomenimis, per praeitus metus „YouTube“ perdavė vartotojams virš 75 milijardų vaizdo įrašų, o metinis svetainės lankomumas siekia 380 milijonų unikalių vartotojų. Net jeigu 2009 metais auditorijos skaičius liks toks pat, tai tik duomenų srauto apmokėjimui „Google“ išleis 1 mln. dolerių per dieną. Ir tai įskaitoma su tuo, kad interneto tiekėjai kompanijai „Google“ suteikia milžiniškas nuolaidas. Labai didelės „Google“ išlaidos ir licencijuotam „YouTube“ turiniui – kompanijai jis kainuoja apie 710 tūkst. dolerių per dieną. Apie 24 mln. dolerių yra mokama partneriams, talpinantiems “YouTube” reklamą. Taip pat reikia nepamiršti apie įvairias administracines išlaidas, elektros energijos naudojimą ir serverių išlaidas.

Leave Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *