Google naikina 200 darbo vietų

Ketvirtadienį kompanija „Google“ tinklaraštyje (bloge) pranešė, kad naikina apie 200 pardavimų ir marketingo darbo vietų. Taip pasielgti paskatino per daug išlėsta veikla iš dalies sutampančiose srityse. Kompanija pažadėjo geresniais laikais vėl pasamdyti atleistus darbuotojus.

„Šiandien mes pranešėme apie planus sumažinti truputį mažiau nei 200 etatų pardavimų ir marketingo struktūrose, – pranešime teigė Verslo plėtros ir pardavimų viceprezidentas Omid Kordestani. – Mes apsvarstėme įvairias galimybes ir galiausiai nusprendėme, kad turime pertvarkyti savo organizaciją, kad pagerintume įmonės efektyvumą ir veiksmingumą“.

Prarandantys darbą darbuotojai gaus išeitines pašalpas ir galimybę įsidarbinti Kalifornijos bendrovėje „Mountain View“, kurioje gruodžio pabaigoje dirbo 20 222 darbuotojai.

„Per labai trumpą laiką „Google“ smarkiai išaugo. Kai kompanijos plečiasi taip greitai, beveik neįmanoma viską gerai padaryti – ir mums nepavyko. Kai kuriose srityse mes sukūrėme iš dalies sutampančias struktūras, kurios ne tik dubliuoja pastangas, bet ir apsunkina sprendimų priėmimą. Tai mažina mūsų komandų efektyvumą. Be to, mes per daug investavome į kai kurias sritis, ruošdamiesi augimui, kurį tuo metu išgyvenome“, – sakė Kordestani.

Savo greitu pajamų augimu, dydžiu bei ambicijomis „Google“ sukrėtė net Silikono slėnį, tačiau ir jis nėra apsaugotas nuo visuotinių ekonominių įvykių. Taigi, savo pelningumą „Google“ bando pagerinti atsisakydama nepasiteisinusių projektų, tokių kaip reklamos spausdinimas. Praėjusiais metais kompanija pradėjo mažinti darbo jėgą ir šiais metais atsisakė 100 naujų ir 40 radijo reklamos darbuotojų.

Leave Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *