„Google“ patarimai, kaip išvengti nemalonių paieškos rezultatų

Kompanija „Google“ ketvirtadienį interneto vartotojams priminė, kad jie neturėtų bandyti susisiekti su kompanija ir skųstis netinkamais paieškos rezultatais. „Kompanijai „Google“ internetas nepriklauso. Mūsų paieškos rezultatai parodo tai, kas šiuo metu yra internete“, – teigė kompanijos analitikė Susan Moskwa. Naujausi duomenys rodo, kad kompanijai „Google“ priklauso 6 proc. internetinio srauto, tačiau tai nereiškia, kad vartotojai dėl netinkamo turinio turėtų skųstis „Google“.

Taigi, pirmasis žingsnis valdant savo reputaciją internete – gerai pamąstyti prieš pateikiant asmeninę informaciją. Kompanija „Google“ ragina kuo daugiau informacijos gauti internete, tokiu būdu bandydama konkuruoti su tokiais socialiniais tinklais kaip „Facebook“. „Jeigu jūs negalite nemalonios informacijos pašalinti iš interneto svetainės, tai jūs turite bandyti sumažinti jos matomumą paieškos rezultatuose. Vadinasi, vartotojai turi stengtis aktyviau siūlyti naudingą, teigiamą informaciją apie save ar savo verslą“, – siūlo ji. Pagrindinis „Google“ siūlomas būdas – tai sukurti „Google Profile“. Jeigu apie jūsų verslą kas nors parašė neigiamą nuomonę, tai paprašykite patenkinto kliento parašyti savo apžvalgą. Taigi, neskelbkite internete savo asmeninės informacijos. Tačiau jeigu jau tai padarėte, pasinaudokite „Google Profile“ ir kurkite teigiamą nuomonę apie save.

Leave Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *