„Google“ visam pasauliui pristato paslaugą „Apps“

Kompanija „Google Inc“ tvirtina, kad jau daugiau nei 2 milijonai verslo įmonių naudoja naująją internetinę programinę įrangą. Taigi, interneto paieškų lyderė ketina pradėti reklamos kampaniją, kuria siekiama pritraukti kompanijų „Microsoft Corp“ ir „IBM“ produktų naudotojus. Ši kampanija bus pradėta pirmadienį ir bus vykdoma Prancūzijoje, Japonijoje ir Didžiojoje Britanijoje. Kompanija „Google“, vykdydama naująją kampaniją, apims masinę reklamos rinką ir pabrėš vis didesnę konkurenciją tarp elektroninio pašto ir kitos biuro programinės įrangos. Nors kompanijos „Microsoft“ ir „International Business Machines Corp“ dominuoja verslo elektroninio pašto rinkoje, tačiau „Google“ bandys įtikinti kompanijas pereiti prie naujų „cloud“ paslaugų. Naudojant šias paslaugas programinė įranga yra pasiekiama internetu ir saugoma „Google“ duomenų centruose. „Cloud“ paslaugos gali padėti kompanijoms sutaupyti. Vis tik pastaruoju metu nutikusios didelės avarijos, įskaitant ir kompanijos „Google“ elektroninio pašto „Gmail“ prastovą, sukėlė abejonių, ar programinės įrangos naudojimas internete yra patikimas. Kompanijos „Gartner“ analitikas Tom Austin teigė, kad dauguma verslų galiausiai pereis prie „cloud“ elektroninio pašto, tačiau šis procesas gali trukti metus. Jis pažymėjo, kad „IBM“ ir „Microsoft“ neseniai taip pat pristatė „cloud“ produktus. Be to, kompanija „Cisco Systems Inc“ irgi ketina pasiūlyti „cloud“ programinę įrangą.

Kompanijos „Google“ verslas „Apps“, kompanijos teigimu, yra pelningas ir atneša šimtus milijonų dolerių pajamų. Tačiau tai tik maža kompanijos „Google“ verslo pajamų dalis. Pernai metais kompanijos pajamos siekė 22 milijardus dolerių. Pasak atstovo Andrew Kovacs, „Apps“ komanda per pastaruosius metus padvigubėjo ir šiuo metu joje dirba 1 000 darbuotojų. Kompanija „Google“ tvirtino, kad „Apps“ šiuo metu naudoja apie 2 milijonai verslo įmonių. Tai apima ir dideles kompanijas, kurios per metus už vieną vartotoją moka 50 dolerių, bei kompanijas, turinčias mažiau nei 50 darbuotojų – jos programinę įrangą gauna nemokamai. Kompanija taip pat teigė, kad šiuo metu yra 20 milijonų aktyvių „Google Apps“ vartotojų. Į šį skaičių yra įtraukti ir studentai, kurie universitetuose naudojasi nemokama paslaugos versija.

„Google“ marketingo kampanija, pradėta JAV rugpjūčio mėnesį, pateikia reklamas tokiuose leidiniuose kaip „The New York Times“, „Forbes“ ir „The Economist“. Be to, reklama pateikiama oro uostuose ir traukinių stotyse. Kompanija neatskleidžia, kiek pinigų ketina išleisti šiai reklaminei kampanijai, kurią sukūrė „Google Creative Lab“ komanda, vadovaujama buvusio kompanijos „Ogilvy & Mather“ vadovo Andy Berndt.

Leave Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *