„IBM“ elektroninio pašto iššūkis kompanijai „Google“

Pirmadienį kompanija „IBM“ pradės siūlyti pagrindinę „cloud computing“ elektroninio pašto paslaugą verslams. „IBM“ savo naująją paslaugą „LotusLive iNotes“ laiko alternatyva „Google“ elektroninio pašto paslaugai. Šia paslauga siekiama paskatinti vartotojus naudoti programas, veikiančias internete. „Elektroninis paštas ir kitos bendradarbiavimo paslaugos – tai įėjimas į „cloud computing“, – sakė „IBM Lotus Software“ generalinis vadovas Bob Picciano. – Tačiau tai pavyks tik tuomet, jei klientus tenkins verslo klasės paslaugos“.

Programinė įranga, siūloma internete ir kurią galima įdiegti namų arba biurų kompiuteriuose, buvo sparčiai auganti tendencija. Ją pagreitino sunki ekonominė būklė, kadangi pigiau nuomotis programinę įrangą nei ją įsigyti. Kompanija „Google“ vilioja vartotojus internetinių programų siūlomomis paslaugomis. Dauguma jų konkuruoja su tekstų, elektroninio pašto, apskaitos ar kitomis programinėmis įrangomis, kurias pardavinėja kompanija „Microsoft“. Kalifornijoje įsteigta interneto kompanija praėjusį mėnesį suklupo: keletą valandų vartotojai negalėjo prisijungti prie elektroninio pašto.

Kompanija „IBM“ kelia savo reputaciją verslo technologijų srityje. Ji pristatė paslaugą „iNotes“, kurios kaina vienam darbuotojui siekia 3 dolerius per mėnesį. Kompanija „Google“ už elektroninio pašto paslaugas vienam vartotojui yra nustačiusi 4 dolerių mokestį. Tačiau svarbu atkreipti dėmesį, kad ji siūlo gerokai daugiau atminties nei „iNotes“. Be to, paslauga apima ir kitas funkcijas, tokias kaip tekstų apdorojimas ir videomedžiaga. „iNotes“ leidžia užsiėmusiems IT skyriams pasinaudoti kompanijos „IBM“ vadovavimu verslo bendradarbiavimo srityje. „Cloud computing“ pagrįsta elektroninio pašto, kalendoriaus ir kontaktų valdymo paslauga bus pristatyta jau pirmadienį.

Leave Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *