Įspūdžio dovana vienu pelės paspaudimu

Didžiosios metų šventės suteikia ne tik nerūpestingą atsipalaidavimą, bet ir priverčia pasukti galvą apie tai, ką dovanoti artimiesiems. Dovanų pirkimas internetu – vienas iš būdų, kaip palengvinti dovanos ieškojimą, neretai atimantį daug laiko. Pasinaudojus šia interneto galimybe net neišėjus iš namų galime maloniai nustebinti artimą žmogų, nes dovana pristatoma tiesiai į jo namus. Apie internetinę prekybą dovanomis ir daromas staigmenas klientams ITŽINIOS.LT pasakojo internetinės dovanų parduotuvės LaisvalaikioDovanos.ltKomunikacijos vadovė Vaida Sindaravičiūtė.

Kodėl žmonės renkasi dovanų pirkimą internetu? Ar tai paprasčiau, nes padeda išvengti dovanų ieškojimo parduotuvėse, kuris atima daug laiko?

– Taip, tai tikrai paskatina pirkti, tačiau tikrai nėra vienintelė priežastis. Juk nepirktų internetu dovanų, jeigu pasiūlymai būtų nepatrauklūs. Pirkimas internetu patogus ir tuo, kad nereikia niekur eiti iš namų – dovanas pristatome tiesiai į namus ar į darbą. Nereikia rūpintis dovanos supakavimu ir atvirute – dovana gražiai supakuojama, įrašomas pageidaujamas sveikinimas. Padarius užsakymą internetu galima nurodyti, kad dovaną iš karto pristatytume dovanos gavėjui. Klientui patogu ir tai, kad mūsų internetinėje parduotuvėje galima rasti dovanų visiems: draugams, kolegoms, giminaičiams, mylimam žmogui, vaikams, verslo partneriams ar seneliams.

Kaip dabar keičiasi pirkimo rodikliai lyginant su tuo laiku, kai atsirado prekyba dovanomis internetu?

– Per keturis darbo metus pardavimų rodikliai išaugo keliasdešimt kartų. Tenka sutikti, kad pradžia buvo sunki – tuomet dar nebuvo itin pasitikima internetinėmis parduotuvėmis, mažai vartotojų naudojosi internetinės bankininkystės paslaugomis. Dabar žmonės jau nebebijo pirkti internetu, o dar šiek tiek prisibijantiems siūlome apmokėti už dovaną grynaisiais.

Kokiais darbo principais vadovaujatės tenkindami klientų poreikius bei juos aptarnaudami?

– Mūsų darbo principai paprasti, bet labai svarbūs: paslaugumas, operatyvumas, patikimumas, dėmesingumas. Klientai vertina mūsų malonų bendravimą, greitą dovanos pristatymą. Siekiame, kad mūsų paslaugomis liktų patenkintas kiekvienas klientas. Galime pasidžiaugti, kad šių metų kovo mėnesį laimėjome konkursą „2009 m. kovas – gero aptarnavimo mėnuo“. Gal nuskambės banaliai, bet tai tiesa – mums svarbi kliento nuomonė. Esant klientų pageidavimui, mūsų svetainėje atsiranda naujos paslaugos, nauji apmokėjimo būdai, papildomos paslaugos – tarkim dovanos el. versija, dovanos pristatymas dovanos gavėjui ir pan.

Siūlote netradicines dovanas: įvairias laisvalaikio praleidimo formas nuo romantiškų iki ekstremalių idėjų. Ar tokios dovanos tampa populiaresnės nei įprastai dovanojami daiktai, suvenyrai?

– Tikrai taip. Kai žmonės turi viską, ko reikia, dar vienas buteliukas kvepalų, dar vienas indų servizas, dar viena žvakidė tampa visai nebereikalingi. Mes populiariname įspūdžio dovanos idėją, kai gauta dovana nedulka, nedūžta, neišgaruoja ir būna prisimenama visą gyvenimą. Džiaugiamės, kad tokios dovanos tampa vis populiaresnės. Skaičiuojame, kad kas penktas asmuo per šias Kalėdas turėtų gauti bent vieną įspūdžio dovaną. Kam labiau pasiseks – netgi dvi. 

Kokios siūlomos dovanos sulaukia didžiausio klientų susidomėjimo?

– Dovanų populiarumas priklauso nuo sezono ir nuo dovanos gavėjo pomėgių. Tačiau galime išskirti kelias tendencijas. Smaližiams dažniausiai dovanojamas šokolado fondiu bei šokolado šou-degustacija, aktyvesniems išrenkamas pasivažinėjimas kartingu, laipiojimas uolomis ar pramoga virvių parke. Šiuo metu itin populiarūs relaksaciniai pasiūlymai, o vasarą dažniausiai perkami įvairūs skrydžiai, plaukiojimai jachtomis.

Ar populiarūs dovanų čekiai, už kuriuos dovanos gavėjas gali pats nuspręsti, kokią norimą prekę/pramogą įsigyti?

– Tam tikros vertės dovanų čekiai nėra populiarūs: juk tuomet aiškiai matoma dovanos vertė, o klientai paprastai nori, kad dovanos vertė liktų nežinoma. Todėl ant mūsų dovanų kuponų kaina niekada nėra rašoma. Dovanų čekius renkasi asmenys, kurie iš tiesų nežino, ką išrinkti, arba įmonės savo darbuotojams.

Kaip padidėja dovanų užsakymas prieš didžiąsias metų šventes?

– Prekyboje dovanomis itin jaučiamas sezoniškumas. Likus kelioms savaitėms iki švenčių, pardavimai padidėja maždaug tris kartus, likus kelioms dienoms iki Kalėdų mums prasideda didysis darbymetis, tada per dieną paruošiame ir pristatome rekordinius kiekius dovanų – maždaug tiek, kiek per eilinę darbo savaitę.

Ar šiuo metu jaučiamas padidėjęs pirkimas prieš Kalėdinį laikotarpį?

– Be jokios abejonės. Jau nuo gruodžio pradžios palaipsniui daugėjo užsakymų, o šiuo metu pasiekėme beveik maksimumą. Tačiau visada dar lieka klientų, kurie tik paskutinėmis dienomis prieš šventes pastebi, jog dar nenupirko visų dovanų. Tačiau jau paruošėme „gelbėjimo planą“ ir jiems, tad šiais metais net ir vėluojantys neturėtų likti be dovanų.

Kuo dovanų užsakymas internetu naudingas tiems, kurie išvykę į užsienį?

– Tai juk paprastas ir greitas būdas nustebinti likusius artimuosius Lietuvoje. Apmokėti galima pavedimu iš bet kurio banko ir dovana pasieks adresatą jau kitą dieną. Siunčiant dovanas iš užsienio, brangiai kainuoja pašto ar kurjerio paslaugos, o mes siūlome nemokamą pristatymą.

Kurjeriai pristato dovanos kuponą/čekį atveždami jį į namus. Ar netenka susidurti su kuriozinėmis reakcijomis ar situacijomis, taip netikėtai pradžiuginant žmones?

– Būna visko. Kartais paskambinus informuoji, kad norime pristatyti dovaną, dovanos gavėjai sako, kad nieko neužsakė ir nieko nenori pirkti. Staigmena jiems būna itin didelė, kai pasakome, kad čia dovana nuo brangių žmonių ir jiems nieko nereikės mokėti. Būna, kad vyresnio amžiaus žmonės į butą nenori įleisti, tad tenka dovaną palikti pašto dėžutėje. O po to iš tikrųjų ten radę dovanų kuponą, jie skambina mums padėkoti.

Leave Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *