Kinija giria „iPhone“ programas

Antradienį Kinijos filmų ir televizijos reguliavimo institucija gyrė „iPhone“ programų augimą. Teigiama, kad tai suteikia valstybei naujų būdų skleisti savo politines pažiūras užsienyje. Nemokama „iPhone“ programa per mėnesį pritraukė 500 000 vartotojų, vadinasi, per dieną sulaukiama 2 000 naujų vartotojų. Programa „CCTV“ pademonstravo palankius rezultatus ir įrodė, jog yra ypač populiari transliuojant pagrindinius įvykius, tokius kaip praėjusį mėnesį Pekine surengtas karinis paradas.

Kita Kinijos valstybinė žiniasklaidos priemonė šią savaitę taip pat pristatė „iPhone“ programas. Valstybės laikraštis „The China Daily“ programose transliuoja videomedžiagą bei spausdintas naujienas. Kinijos oficialios naujienų agentūros „Xinhua“ istorijos taip pat gali būti peržiūrėtos per JAV kompanijos „CNewsCo“ siūlomą programą. Ši kompanija taip pat transliuoja turinį iš JAV „CCTV“ filialo bei vietinių transliuotojų „Shanghai Media Group“.

Kuriamos programos ir kitiems mobiliesiems telefonams. „CNewsCo“ siūlo savo programos versiją, skirtą „BlackBerry“. Tuo tarpu „China Daily“ neseniai pranešė, kad sukūrė programą, skirtą „Symbian“, „BlackBerry“ ir „Windows Mobile“ platformoms. Vyriausybė taip pat sakė, kad skatina „CCTV“ programą naudoti kompanijos „Apple“ internetinėje svetainėje, kadangi tai leistų padidinti vartotojų skaičiaus augimą. „Apple“ svetainėje yra „CCTV“ ir „China Daily“ produktai, įtraukti į rekomenduojamų programų sąrašą.

Kinija daug investuoja, kad galėtų naujienas pateikti užjūriui – oficialiai Kinijos transliuojamos politinės pažiūros smarkiai prieštarauja Vakarų nuomonei. Pavyzdžiui, Kinijos valstybinių naujienų pranešimuose Dalai Lama dažnai atakuojamas kaip pavojingas separatistas, tuo tarpu Vakaruose jis vertinamas kaip religinis aktyvistas.

Leave Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *