Kinijos žmonių teisių grupių svetainės nukentėjo nuo DDoS atakų

Penkios internetinės svetainės, priklausančios Kinijos žmonių teisių aktyvistams, šį savaitgalį nukentėjo nuo kompiuterių atakų. Nuo šeštadienio popietės svetainė, priklausanti „Chinese Human Rights Defenders“ grupei, buvo nepasiekiama dėl vykstančios DDoS atakos. Prie jos nebuvo įmanoma prisijungti net 16 valandų. DDoS atakos metu kompiuterių piratai nurodo infekuotiems kompiuteriams vienu metu prisijungti prie tam tikros internetinės svetainės, dėl to serveris negali susidoroti su srautu ir tikri lankytojai negali prisijungti prie šios svetainės. Grupė tvirtina, jog ji negali tiksliai pasakyti, kas įvykdė šią ataką, tačiau mano, jog pagrindinis įtariamasis – Kinijos Vyriausybė.

Šį mėnesį kompanija „Google“ teigė, jog nukentėjo nuo kibernetinės atakos, kilusios iš Kinijos. Jos metu buvo bandoma gauti prieigą prie „Gmail“ paskyrų, priklausančių žmonių teisių aktyvistams. Kompanija nurodė, kad atakos, kurių metu buvo pavogtas ir kompanijos intelektinis turtas, yra viena iš priežasčių, paskatinusių kompaniją nustoti cenzūruoti Kinijos paieškos sistemą.

Kita neseniai įvykusi ataka buvo nukreipta prieš Kinijos teisių grupę „Civil Rights and Livelihood Watch“, dvi svetaines „Canyu“ bei „New Century News“, priklausančias Kinijos aktyvistams, bei svetainę „Independent Chinese Pen Center“, kurioje skelbiamos ištremtų rašytojų esė. Viešuose įrašuose matosi, jog visos internetinės svetainės dalinasi dviem artimais IP adresais, o tai rodo, jog svetainės nukentėjo nuo DDoS atakos. IP adresai, į kuriuos buvo nusitaikyta, priklauso kompanijai „The Planet“ – tai serverio hostingo paslaugas teikianti Teksaso kompanija.

Prieš minėtąją ataką kompiuterių piratai dviejose interneto svetainėse patalpino kenkėjišką programą, tačiau dabar ji jau pašalinta. Grupė, kuri pranešė apie šią ataką, dažnai nukenčia nuo kibernetinių išpuolių. Kartais jos internetinė svetainė neveikia net keletą dienų. Užsienio žurnalistų palaikymo grupė praėjusią savaitę sakė, jog buvo pavogtos bent dviejų žurnalistų „Gmail“ paskyros.

Leave Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *