Kompanijos derasi dėl intenetinio tinklapio, skirto muzikos klipams, kūrimo: taip jos galėtų reikalauti didesnio užmokesčio už reklamą

„Google“ korporacija, „YouTube“ ir „Universal Music Group“ tariasi dėl partnerystės, kurios rezultatas būtų „YouTube“ sukurtas muzikos klipų internetinis centras.

http://www.itzinios.lt/uploads/MK-AU767_YOUTUB_D_20090304180124.jpg

„YouTube“ taip pat pasirūpintų technologija ir reklamos pardavimu tam, kad padėtų platinti „Universal“ video medžiagą kituose tinklapiuose. „Universal“ yra didžiausia pasaulio muzikos įrašų kompanija, kuri dirba su tokiomis žvaigždėmis kaip „U2“, „50 Cent“ ir „The Killers“. Finansinės susitarimo, kuris gali ir neįvykti, detalės dar nežinomos.

Kalbos apie šį projektą, kurio negalutinis pavadinimas yra „Vevo“, sklando jau nuo praeitų metų, tačiau „YouTube“ atstovas atsisakė komentuoti bet kokį aptarimą su „Universal“, „Universal“ atstovas taip pat atsisakė komentuoti. Vis dar neaišku, ar „YouTube“ derasi ir su kitomis muzikos kompanijomis.

Žinoma tik tai, kad šis projektas būtų skirtas abiem kompanijom labiau pasipelnyti iš muzikos klipų, kurie yra vieni populiariausių „YouTube“. Naujajame tinklapyje video medžiagos demonstravimas turėtų būti labiau priimtinas reklamos užsakovams.

Abi kompanijos patiria spaudimą gauti daugiau įplaukų, todėl kalbos apie abiem pusėm naudingą sutartį pastaraisiais mėnesiais tik suaktyvėjo. Gruodį „Warner Music Group“ pašalino savo medžiagą iš tinklapio po to, kai žlugo derybos dėl licencijavimo sutarties atnaujinimo.
Naujasis susitarimas būtų daug platesnis, negu pastarųjų metų „YouTube“, „Universal Music“, „Vivendi SA“ ir kitų didžiųjų kompanijų licencijavimo sutartys. 

Šiuo metu įrašų kompanijos leidžia „YouTube“ demonstruoti savo video klipus ir muziką mainais į dalį pajamų iš reklamos, rodomos greta vaizdo klipų. Bet įplaukos neišaugo, kaip buvo tikimasi. Įrašų kompanijos yra susirūpinusios savo medžiagos platinimu už praktiškai nulinį užmokestį. Nors „Google“ pripažįsta, kad taip užsidirbti buvo sunkiau negu planuota, kompanija neatsisako bendradarbiavimo su „YouTube“.

Šią savaitę investuotojų konferencijoje „Google“ prezidentas Erick Schmidt aptarė naujos priemonės, panašios į „Apple“ korporacijos tinklapį „iTunes“, poreikį: „Šiuo metu vyksta kova, verslo diskusija – kaip norite, taip vadinkite – kaip kompensuoti muzikos industrijai už muzikos naudojimą reklaminėse srityse…“ „Ir aš nežinau, kaip viskas išsispręs.“

Didžiausios kompanijos jau seniai bando užsidirbti iš muzikos klipų. 1980 metais jos leido „MTV“ labai pigiai ar net už dyką transliuoti savo klipus, tikėdamosi, kad muzikos video rodymas skatins albumų pardavimą. „MTV“ tikrai padidino muzikos įrašų paklausą aštuntajame ir devintajame dešimtmetyje, bet vėliau kompanijos suprato padariusios taktinę klaidą. Tad pastaraisiais metais jos, vedamos „Universal“ prezidento Doug Morris, pareikalavo, kad tinkapiai kaip „YouTube“ ir „Yahoo“ mokėtų už jų video klipus. „Vevo“ turėtų surinkti pakankamai pajamų, kuriomis būtų padengti sutartyje numatomi atsiskaitymai su kontrakto šalimis.

Leave Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *