Krizės veikiamos kompanijas vis dažniau naudojasi „Skype“ paslaugomis

Populiarios VoIP programinės įrangos „Skype“, priklausančios kompanijai „eBay“, kūrėjai kovo 23 dieną pristatė naują paslaugą, padėsiančią kompanijoms sumažinti jų telefono išlaidas.

http://www.itzinios.lt/uploads/skypebusiness.jpg

Naujoji paslauga „Skype For SIP“ leis skambinti į stacionarius telefonus naudojant „Skype“ įrangą kompanijų verslo skambučių sistemose, o ne kompiuteriuose. Šia paslauga naudotis galės bet kuri kompanija, turinti telefono sistemą, palaikančią atvirą standartą SIP (Session Initiation Protocol). Tokiu būdu kompanijos turės galimybę skambinti tais pačiais kaip ir fiziniai asmenys tarifais. „Skype For SIP“ paslaugos vartotojai taip pat galės įsigyti telefono numerius, skirtus „Skype“ ir pasiekiamus daugiau nei 20 pasaulio šalių. Manoma, jog jau šiandien kompanija paleis šios paslaugos bandomąją versiją ir dar šiais metais pradės siūlyti šią paslaugą organizacijoms.

„Skype“ atstovai pastebi, jog jau šiuo metu apie 30% visų „Skype“ vartotojų (tai yra apie 405 milijonai žmonių) naudoja šią programinę įrangą verslo komunikacijoms. Didžioji dalis šių vartotojų – mažos arba vidutinės kompanijos, tokiu būdu bandančios sumažinti komunikacijos išlaidas. „Skype“ vadovai pabrėžia, jog krizės metu paklausa jų teikiamoms paslaugoms žymiai išaugo. „Mes matome daug naujų galimybių verslo rinkoje, kadangi kompanijos, iki šiol besinaudojančios Skype paslaugomis, kreipiasi į mus prašydamos surasti joms tinkamesnį paslaugų variantą“, – taip dabartinę situaciją apibūdina Scott Durchslag, generalinis kompanijos „Skype“ direktorius.

„Skype“ jau ir ankščiau siūlė specialius verslo planus. 2006 metais buvo pristatyta paslauga „Skype for Business“, skirta nedidelėms kompanijoms, kurios negali sau leisti įsigyti nuosavo telefono tinklo, praneša „Reuters“. Tačiau „Skype For SIP“ bus skirtas didesnėms organizacijoms, jau turinčioms savo telefono tinklus, palaikančius „SIP“.

Analitikai pabrėžia „Skype“ paslaugų populiarumą tarp paprastų vartotojų, tačiau sutinka, jog įeiti į verslo rinką šiai paslaugai bus kur kas sudėtingiau. Verslo komunikacijų rinkoje jau kurį laiką sėkmingai dirba jų konkurentai „Cisco“. Be to, nemažai kritikos susilaukia „Skype“ būsimų paslaugų saugumas, kuris, abejojama, ar tenkins keliamus aukštus didelių organizacijų reikalavimus. Tačiau „Skype“ vadovai nebijo iššūkių ir tikisi, jog įsitvirtinti naujoje rinkoje jiems padės turima didelė „Skype“ programa asmeniniais tikslais besinaudojančių vartotojų bazė. 

Leave Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *