Leidėjai apgaudinėja reklamuotojus nematomomis reklamomis

Kompanijos „Kraft Foods“, „Greyhound Lines“ bei „Capital One Financial“ buvo apgautos, kai pirko internetines „bannerių“ reklamas. Visos trys kompanijos ir dar daugiau kitų įmonių tapo nematomų reklamos elementų aukomis. Šie elementai sukuriami su kodu, kuris pasirodo teisėtuose tinklapiuose, tačiau iš tiesų jos pateiktos nematomuose puslapiuose. Kaip pavyzdį „The Journal“ nurodė, jog svetainė „MyToursInfo.com“, kurioje kodas atsidarė daugiau nei 40 internetinių puslapių. Kiekviena šių nematomų svetainių apėmė 3 reklamas.

Reklamos tinklai „Burst Media“ ir „Tribal Fusion“ tariamai pardavė reklamas svetainei „MyToursInfo.com“, tačiau abu tinklai tvirtina, kad tai sukčių darbas. Dalis problemų, susijusių su nematomomis reklamomis – tai nesugebėjimas valdyti savo „banner“ kampanijų. Kitas reklamuotojas „Domino’s Pizza“, kuris tapo sukčių auka, ateityje tokių problemų siekia išvengti sutelkdamas dėmesį į „pay-per-click“ reklamas.

Leave Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *