„Microsoft“ Kinijoje skatina „Bing“ naudojimą

Kompanija „Microsoft“ ir toliau skatina paieškos sistemos „Bing“ naudojimą Kinijoje. Ji pristatė naują internetinių paslaugų platformą, skirtą mobiliesiems telefonams: tai dar vienas žingsnis siekiant įveikti „Google“ ir „Baidu.com“ dominavimą šioje valstybėje. Kompanijos „Microsoft“ portalas siūlo mobiliojo ryšio klientams atsisiųsti „Bing“ ir „Windows Live Messenger“, be to, yra pateikiamos instrukcijos, kaip mobiliajame telefone naudotis „Microsoft“ paslaugomis, tokiomis kaip „Hotmail“.

„Bing“ netapo labai populiari Kinijoje, todėl „Microsoft“ šiek tiek ją pareklamavo. Tačiau „Bing“, kuri buvo pristatyta birželio mėnesį, sulaukė didelio JAV vartotojų dėmesio ir per paskutinį mėnesį pritraukė maždaug 9 proc. visų internetinių paieškų. Kinijos internetinės paieškos rinkoje dominuoja vietinis žaidėjas „Baidu“, antrąją vietą užima „Google“. Abi šios paieškos sistemos sudaro 95 proc. visų paieškų.

Taigi, „Yahoo“, daugybė vietinių paieškos sistemų ir tokie nauji žaidėjai kaip „Bing“ turi varžytis dėl likusios mažytės rinkos dalies. „Bing“, skirta mobiliesiems telefonams, leidžia vartotojams ieškoti vietinės informacijos: žemėlapių, restoranų ir orų prognozių. Kompanija „Microsoft“ ir toliau stiprins bei stengsis plėsti internetinių produktų pasirinkimą. „Paieškos sistema „Bing“ pasižymi dideliu potencialu, tačiau šiai paieškos sistemai bus sunku konkuruoti su „Baidu“ ir „Google“, – sakė Kinijos rinkos tyrimų grupės analitikas Ben Cavender. Rugpjūčio mėnesį „Bing“ nepateko į Kinijos labiausiai lankomų paieškos sistemų dešimtuko sąrašą.

Leave Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *