„Pepsino“ programa mob. telefonams „iPhone“ sukėlė pasipiktinimų audrą

Kompanija „PepsiCo Inc“ kritikuojama dėl naujos programos, skirtos mobiliesiems telefonams „iPhone“. Ši programa pateikia vyrams dvi dešimtis moterų stereotipų ir padeda jas užkariauti. Kompanija naudoja programą „Amp up before you score“, kad parduotų savo energetinį gėrimą „Amp“. Kompanijos atsiprašymas sukėlė dar didesnę kritikos bangą, tačiau ji vis tiek neatsisako šios programos. Atstovė Nicole Bradley tvirtino, kad ši programa prieinama vyresniems nei 17 metų žmonėms, nusprendusiems įgyti patirties. „Ši programa buvo sukurta, kad pralinksmintų ir leistų įgyvendinti „Amp“ tikslą. Mes ir toliau stebėsime visų šalių nuomones ir reakciją ir imsimės atitinkamų veiksmų“, – sakė ji.

Nemokama programa buvo išleista praėjusią savaitę, ji vis dar buvo pasiekiama ir trečiadienio ryte. „Kompanija „PepsiCo“ turbūt nesiruošia greitai atsisakyti šios programos, taigi, kalbos dar nenutils, – teigė kompanijos „Empower Media Marketing“ marketingo direktorius Kevin Dugan. – Manau, jų tikslas buvo būti pastebėtiems ir atrodo, kad ši strategija buvo įgyvendinta“. Programa leidžia vartotojams pasirinkti moters stereotipą, pavyzdžiui, „mainų programos studentė“, „vėpla“ arba „puma“. Tada programa pateikia galimus atsitiktinės pažinties variantus, tokius kaip „Ar nebuvome susitikę Kosmoso akademijoje?“. Programa taip pat siūlo ir kitų patarimų. Siekiantiems užkariauti „nusivylusią mergaitę“, kuri neseniai išsiskyrė su savo vaikinu, pateikiamas ledainių žemėlapis. Tada programa leidžia pridėti moteris: įvesti jų vardą, užkariavimo datą bei kitus komentarus. Moterys yra įtraukiamos į „gyrimosi sąrašą“, kuriuo galima pasidalinti tokiose svetainėse kaip „Facebook“ bei „Twitter“.

Socialinių tinklų blog‘as „Mashable“ bei kitos svetainės pareiškė pasipiktinimą dėl šios programos. Pirmadienį „Mashable“ svetainėje buvo pateikta tokia antraštė: „Jus atstumia jūsų klientės – moterys? „Pepsi“ jums siūlo programą“. Straipsniai ir kita kritika paskatino „Amp“ atsiprašyti. „Amp“ teigimu, šia programa siekiama parodyti komiškas vaikinų pastangas užkariauti moteris. Tačiau audrą sukėlė tai, jog atsiprašyme buvo pateikta žymelė „pepsifail“. „Twitter“ vartotojai naudoja žymeles, kad pažymėtų savo pranešimus ir galėtų sekti pokalbius. Ta žymelė nukreipta į Purchase mieste įsikūrusią kompaniją – ne tik į „Amp“ prekinį ženklą. Atsiprašymas rodomas ir kompanijos „PepsiCo“ produktų „Pepsi“ ir „Mountain Dew soda“ puslapiuose. Tai vėl parodo, kad „Amp“ situacija siejama su visa įmone.

Programa skirta „Amp“ tikslinei auditorijai, kurią sudaro 20 – 30 metų amžiaus vyrai. „Kompanija „PepsiCo“ pasižymi kultūra, gerbiančia moteris, – sakė „Beverage Digest“ redaktorius ir leidėjas John Sicher. – Šis pabandymas – tai tik noras šiek tiek pajuokauti, nieko daugiau“.

Palyginti naujo prekinio ženklo pardavimai per pirmąjį metų ketvirtį išaugo 4,1 procentais. Šis prekinis ženklas patenka tarp penkių populiariausių energetinių gėrimų pavadinimų: „Monstre“, „Red Bull“, „Rockstar“, „Amp“ ir „Full Throttle“. Trečiadienį šią programą atsisiuntė dar daugiau vartotojų ir ji susilaukė naujų komentarų. Vieni jų buvo neigiami, kiti teigiami arba neutralūs. „Ši programa puiki vyrams, tačiau baisi moterims, – rašė vienas vartotojas. – Jei jums keletą kartų nepavyko užkariauti skirtingų moterų, ją būtina atsisiųsti“.

Leave Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *