Reklamos ateityje vaidins svarbų vaidmenį mobiliųjų telefonų programoms

Reklamos, kaip pajamų šaltinio, reikšmė kūrėjams vis didės, kadangi vartotojai vis labiau nenorės mokėti už programas, skirtas mobiliesiems telefonams. Kompanija „Gartner“ atliko tyrimą, kurio metu išsiaiškino, jog 2013 metais 25 proc. programų parduotuvės pajamų sudarys pajamos iš reklamos. Pernai metais pajamos iš reklamos siekė vos 5 procentus. „Per šį laiką nemokami atsisiuntimai turėtų išaugti nuo 79 iki 87 procentų, – teigė kompanijos „Gartner“ tyrimų direktorė Carolina Milanesi. – Šiandienos „iPhone“ vartotojai žino, ką jie daro ir ko jiems reikia. Tačiau vyresnio amžiaus žmonės, prieš skirdami pinigus programai, pagalvoja du kartus“.

Dėl šios priežasties kūrėjai, norintys uždirbti pinigų, turi ieškoti naujų pasiūlymų, leidžiančių užsidirbti. Galimybė užsidirbti išlieka, tačiau ją nebūtinai pateikia galutiniai vartotojai. Atsisiuntimų skaičius 2013 metais turėtų išaugti iki 21,6 milijardo, o pernai metais jie sudarė 2,5 milijardus. Pajamos išaugs nuo 4,2 milijardų dolerių iki 29,5 milijardų dolerių. Populiariausi išliks žaidimai, tačiau išaugs ir prekybos bei socialinių programų populiarumas. Pardavėjai taip pat investuoja į mobiliąsias reklamas. Kompanija „Google“ lapkričio mėnesį įsigijo „AdMob“, o „Apple“ šio mėnesio pradžioje pranešė apie ketinimus įsigyti „Quattro Wireless“.

Leave Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *