„Snow Leopard“ virusas ištrynė vartotojų duomenis

„Snow Leopard“ vartotojai pranešė, kad jie prarado savo asmeninius duomenis, kai, atnaujinę „Leopard“, prisiregistravo prie „Svečio“ paskyros. Šis virusas plinta kompanijos „Apple“ palaikomame forume. Jis ištrina visus „Mac“ nustatymus, programų nustatymus bei aplankus, kuriuose saugomi svarbūs dokumentai, nuotraukos ir muzika. Jau prieš mėnesį apie šią problemą pranešė svetainė „MacFixIt“. Vartotojai tvirtina, kad jie duomenis prarado tada, kai prie „Macs“ prisijungė naudodamiesi „Svečio“ paskyra. Pranešimai apie virusą buvo paskelbti ir rugsėjo 3 dieną, praėjus vos 6 dienoms po to, kai kompanija „Apple“ pristatė „Snow Leopard“ arba „Mac OS X 10.6“.

Vartotojai, kurie tvirtina susidūrę su šiuo virusu, atnaujino savo sistemas. Anksčiau jie naudojosi „Mac OS X 10.5“, kitaip žinomas kaip „Leopard“. Tiksliau, „Snow Leopard“ namų direktorija pakeičiama nauja tuščia kopija. Vartotojams tereikia prisiregistruoti prie „Svečio“ paskyros, išsiregistruoti ir vėl prisijungti prie standartinės paskyros. Visi standartiniai katalogai – dokumentai, atsisiuntimai, muzika, nuotraukos ir kita – yra tušti, tuo tarpu darbastalis grįžta į „out-of-box“ būseną. „Aš turėjau „Svečio“ paskyrą, suteiktą „MacBook Pro“, – pasakojo vartotojas, prisistatęs „tcnsdca“. – Aš netyčia nuspaudžiau tai, kai ėjau prisiregistruoti. Prisiregistravimas truko keletą minučių, vėliau aš išsiregistravau ir sugrįžau į savąją paskyrą, tačiau katalogas buvo tuščias. Visa muzika, dokumentai, viskas dingo“. „Pridėkite mano tėvus prie nukentėjusių žmonių sąrašo, – pridūrė „Ratty Mouse“. – Beveik naujame „iMac“, kuriam mažiau nei mėnuo, buvo viskas prarasta. Aš įtikinau juos pereiti prie „Mac“, o tai užtruko labai ilgai“.

Kai kurie vartotojai pataria išjungti „Svečio“ paskyrą ir tokiu būdu išvengti atsitiktinio duomenų praradimo. Kai kurie žmonės galėjo savo „Macs“ atkurti: jie pasinaudojo „Time Machine“ kopijomis. Kiti pripažino, kad jie nedarė kopijų savaites ar net mėnesius. „Man nepasisekė, kad nepadariau atsarginės kopijos iki rugpjūčio 11 dienos, – pripažino „rogerss“. – Mane erzina tai, kad turiu viską atkurti iš „Time Machine“, aš praradau labai daug savo darbo“. Kiti vartotojai netgi atsisakė atnaujinti savo „Macs“. „Ne!!! Šįryt aš prisijungiau prie „Svečio“ paskyros ir praradau visus savo duomenis, – skundėsi „carlodituri“. – Aš turėjau 250 GB duomenų ir neturėjau jokių kopijų. Viską praradau: daugybės metų dokumentus, nuotraukas, videomedžiagą, muziką!!! Ar įmanoma bent ką nors atkurti? Prašau padėti man!!!!“. Kompanija „Apple“ šios situacijos nekomentavo.

Leave Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *