„Verizon“ reklamoje savo jėgas išbandys „Android“ ir „iPhone“

Kaip ir buvo žadėta, kompanija „Verizon“ pristatė reklamos kampaniją „DroidDoes“, nukreiptą prieš „iPhone“. Ši reklama yra susijusi su netrukus pasirodysiančiu mobiliuoju telefonu „Motorola Droid“. Teigiama, kad jis bus tiesioginis kompanijos „Apple“ gaminamos techninės įrangos konkurentas, siūlantis būtent tai, ko trūksta jo konkurentams: „Droid“ turės pagal vartotojo poreikius pritaikomą namų ekraną, galės atlikti įvairias užduotis bei bus atviras plėtojimui. Be to, jame bus klaviatūra ir keičiama baterija. Kampanijoje pateikiama ir daugiau specifinių „Droid“ bruožų, tokių kaip 5 megapikselių kamera, 800×480 ekranas ir operacinė sistema – „Android 2.0“. Tikimasi, kad šiame prietaise bus siūloma gilesnė „Facebook“ integracija, kalbos atpažinimo ir teksto vertimo kalbos funkcijos. 3G, GPS ir Wi-Fi bus dizaino dalis. Tikimasi, kad jau nuo sekmadienio reklamos bus rodomos dažniau.

2008 metų pabaigoje kompanija „Verizon“ reklamavo mobilųjį telefoną „BlackBerry Storm“, tačiau reklamose buvo vengiama tiesioginės konfrontacijos su „Apple“ gaminamais produktais. Naujoji kampanija ne tik sumenkina „BlackBerry Storm2“ išleidimą, bet ir yra labiau nukreipta į kompanijos „Apple“ produktus. Šis požiūrio pakeitimas rodo, kad kompanija remia „Wi-Fi“. Be to, tai atspindi norą daugiau kontrolės suteikti mobiliųjų telefonų gamintojams, o ne remtis programine įranga ir funkcijomis.

Pranešama, kad oficialus mobiliojo telefono „Droid“ pristatymas įvyks jau spalio 30 dieną, o pardavinėjamas jis bus tik nuo lapkričio mėnesio.

Leave Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *