Žaidimas „Dante’s Inferno“

Paskutinį kartą žaidimas „Dante’s Inferno“, skirtas konsolei „PSP“, buvo demonstruojamas Tokijo žaidimų parodoje. Ten buvo ir žaidimo versijos, skirtos „Xbox 360“ bei „PlayStation 3“. Dabar kompanija „EA“ pademonstravo naująją žaidimo versiją, skirtą „PSP“ konsolei. Demo versijoje buvo pristatytas „Hell“ lygis.

Epinėje poemoje, kuria paremtas žaidimas „Dante’s Inferno“, erezija apibūdinama kaip šeštasis pragaro ratas. Ji yra greta tokių nuodėmių kaip išdavystė ir smurtas. Šiame žaidime, kurį sukūrė kompanijos „EA“ studija „Visceral Games“ ir „AM2“, „Heresy“ yra pirmasis lygis prieš įžengiant į miestą Dis. Šiame lygyje eretikai, abejojantys pomirtiniu gyvenimu, dega niekada nesibaigiančioje ugnyje. Be to, šis lygis apima galvosūkių sprendimą bei platformas. Žaidėjui einant per šį lygį, galima pamatyti didžiulę Senojo Testamento veikėjo Abraomo statulą. Žaidėjo tikslas šiame lygyje – išsilaisvinti iš nelaisvės pragare.

Išteisinimo ir baudimo mechanizmas, kurį anksčiau galėjo naudoti tik nežaidžiantys veikėjai, atrodo, beveik baigtas. Dabar žaidėjas gali pagriebti priešą ir pasirinkti ar nori jį išteisinti, ar nubausti. Priešo baudimas yra paprasta procedūra – tereikia paspausti vieną mygtuką. Tuo tarpu norint išteisinti, reikia spausti įvairius mygtukus, todėl tai užtrunka šiek tiek ilgiau. Kai žaidėjas renkasi, bausti ar paleisti, priešai nustato, kurias galias savo žinioje turi Dantė.

Demo versijoje buvo pristatytas ir naujas priešas – tamsus dvasių šventikas, galintis greitai teleportuotis. Tai labai apsunkina atakas. Šventikas yra atsparus ir Dantės atakoms. Be to, kiekvienas numylėtinis, esantis šalia jo, taip pat tampa atsparus atakoms. Dėl šios priežasties šis šventikas kelia didelių iššūkių, su kuriais reikia kuo greičiau susidoroti. Verta paminėti, kad skirtingai nuo ankstesnių lygių, „Heresy“ nesibaigia kova su bosu. Šis lygis baigiasi veiksmų seka, leidžiančia Dantei išvengti byrančių akmenų ir nenukristi į lavos bedugnę. Minėtame lygyje nėra jokios kovos su bosu, tačiau, kūrėjų teigimu, galutinis mūšis bus „Violence“ lygyje.

Šio žaidimo kameroje didelių pakeitimų nebuvo padaryta, todėl atsitiktinių problemų vis dar gali būti. Minėtame žaidimo lygyje buvo keletas vietų, kuriose reikėjo šokinėti tarp kelių platformų ir tokiu būdu priartėti prie Abraomo statulos. Nebuvo labai lengva nustatyti atstumus tarp įvairių platformų ir tai apsunkino šuolius. Be to, kai kurios užuominos galvosūkių sprendimui yra pakankamai paslėptos.

Žaidimas „Dante’s Inferno“ atskleidžia nuostabius kiekvieno lygio peizažus. Žaidime galima pamatyti daugybę tų pačių priešų, tačiau kovos sistema nėra labai gera. Be to, yra ir neįdomių galvosūkių.

Naujasis žaidimas „Dante’s Inferno“ turėtų būti išleistas jau 2010 metų vasario mėnesį.

Leave Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *