Žaidimas „Little Big Planet“

Žaidimo „Little Big Planet“ žvaigždė skinasi kelią ir į konsolę „PlayStation Portable“. Žaidimą sukūrė kompanija „Cambridge Studio“, o jai padėjo „Media Molecule“ bei „LBP“. Šio žaidimo užmojis nėra labai didelis, tačiau sudėtinga nupasakoti naujojo dizaino lygius, kadangi šie lygiai smarkiai skiriasi nuo 3D rankų darbo pasaulio. Demo versijoje buvo galima pažaisti kelis lygius.

Žaidėjas valdo Sackboy – tai visiškai vartotojui pritaikoma lėlė. Ji keliauja per skirtingus žemynus – nuo Australijos į Rytų šalis. Galiausiai apkeliaujamas visas pasaulis. Šiame žaidime sukurta 30 naujų lygių, kurie paremti septyniomis teminėmis vietomis. Neatrodo, kad šiame žaidime kažko trūktų, nebent galimybės žaisti su dar trim žaidėjais. Aplinkoje gausu detalių, todėl žaidėjas jausis taip, tarsi jis būtų „PS3“ žaidimo uostas.

Panaršius atšiaurias žemės provincijas, pamačius kabančias koalas ir šokinėjančias kengūras, pradedama keliauti į Rytų šalis. Įdomu pažymėti, kad lygiai Rytų šalyse vystosi iš dešinės į kairę. Vienas iš įsimintiniausių lygių – kuriame reikėjo naudoti patranką primenantį prietaisą, iššaunantį sintetinius rąstus. Žaidėjas turi užšokti slibinui ant nugaros ir nusileisti nuo stataus kalno, stengdamasis desperatiškai išsilaikyti. Jo tikslas – nusitaikyti į drakono burną. Tai sunkus, bet labai smagus pasivažinėjimas. Šiam žaidimui dar reikia raketos, kuri turėtų būti pridėta kituose lygiuose.

Norint pereiti kai kurias sritis, reikia turėti galvosūkių sprendimo įgūdžių. Šis žaidimas leidžia puikiai panaudoti esančius įrankius, tokius kaip jungiklius. Žaidimas „LBP“ gana paprastas, tačiau viename lygyje, siekiant išsiaiškinti kombinacijos kodą, reikia tyrinėti keletą zonų. Nors šiame žaidime gali žaisti tik vienas žaidėjas, yra pakankamai sunku eiti per lygius ir atsekti kiekvieną objektą. Be to, žaidėjui reikia rinkti lipdukus, įvairius daiktus ir kostiumus. Vėliau šie daiktai bus reikalingi kūrimo režime.

Galiausiai žaidėjas atrakina mėnulį ir gali sukurti savo lygius, naudodamas daiktus, kuriuos rado kelionių metu. Žaidėjas turi praeiti ir atskirus apmokymus kiekvienam „Popit“ meniu sistemos komponentui. Žaidėjas gali nesunkiai išeiti iš šių apmokymų, tačiau pailgėja pasikrovimo laikas. Be to, demonstracijos negalima peržiūrėti vėliau. Kuriant savo lygį žaidėjui suteikiama daug laisvės. Savo sukurtą lygį jis gali patalpinti ir „PlayStation“ tinkle.

Žaidimo valdymas labai primena versiją, skirtą konsolei „PS3“. Tačiau vietoj trijų valdomų plokštumų yra tik dvi. Taigi, žaidėjui reikia ne tik nerimauti dėl kairės ir dešinės, bet taip pat ir suvokti gylį. Tai nėra sunku ieškant kelio per labirintą, tačiau netikėtai žaidėjas gali pamatyti, kad pateko į ugnies duobę. Gerai tai, jog žaidėjas turi neribotą gyvybių skaičių, be to, kontrolės punktai išdėstyti pakankamai dažnai. „Popit“ meniu taip pat yra šiame žaidime.

Ekrane vyksta daug įvykių, taigi, reikia priprasti prie mažesnio ekrano. Sackboy nėra toks detalus, tačiau žaidėjas gali pastebėti juokingų grimasų. Šiame žaidime yra ir įvairios muzikos ir nors ne visi garso takeliai derinasi prie lygių, klausytis yra malonu ir linksma.

Naujasis žaidimas bus išleistas jau lapkričio 17 dieną.

Leave Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *