Žaidimas „MX vs. ATV Reflex“

Labai lengva pasimesti informacijoje, susijusioje su naujuoju žaidimu „MX vs. ATV Reflex“. Tai žaidimas, apimantis puikiai atrodančius paprastus motociklus ir keturračius motociklus, įspūdingas perspektyvas ir gamtos vaizdų įvairovę, įskaitant Ispaniją ir Oregoną. Be to, taip galima sakyti ir apie „30 sekundžių mergaites“, kurios pasirodo prieš prasidedant motokroso lenktynėms. Visos šios detalės įeina į lenktynių patirtį, tačiau dar reikėtų paminėti ir purvą, smėlį bei sniegą. Tai skirtingi žaidimo „Reflex“ paviršiaus tipai, keliantys iššūkį lenktynininkams. Kiekvienas nelygumas ir kalvotumas trasos paviršiuje išliks bent jau tol, kol lenktyniausite tame lygyje.

http://www.itzinios.lt/uploads/mxatv.png

Žaidimo meno direktorius Ian Wood pasakojo, kad nauja sistema virtualius purvo piliakalnius padidina net 10 kartų. Be abejo, dėl šios priežasties purvas atrodo žymiai geriau nei ankstesniuose žaidimuose. Purvas jaučiamas visiškai kitaip nei sniegas, kadangi pastangos priversti transporto priemonę važiuoti tiesiai gali būti didžiulės. Vienas svarbiausių šio žaidimo įgūdžių – tai reljefo pokyčių stebėjimas. Kartais paviršiaus tipai gali pasikeisti labai greitai: kietą purvą netrukus gali pakeisti sniegas.

http://www.itzinios.lt/uploads/mxatv2.png

Spaudos konferencijoje, vykusioje Las Vegase, buvo pristatyti naujojo žaidimo „Reflex“ režimai, skirti daugeliui žaidėjų. Žaidėjams nebus pateikta jokių didelių staigmenų. Beveik kiekviename režime internete gali žaisti nuo vieno iki septynių žaidėjų. Šie režimai apima tradicinius trasų tipus: laisvas pasivažinėjimas, taškų lenktynės bei labiau specializuoti įvykiai, pavyzdžiui, „Championship Sports Track“ ir „Omnicross“. Pastarasis leidžia žaidėjui pasirinkti beveik bet kurį transporto priemonės tipą, tačiau jam reikia turėti puikius įgūdžius.

Be įprasto daugeliui žaidėjų skirto režimo, spaudos konferencijoje buvo rodomi ir 2 internetiniai režimai – „snake“ ir „tag“. „snake“ – tai tarsi purvu užpildytas „Tron lightcycle“ lenktynių žaidimas. Trasoje gausu spalvotų barjerų. Jei bet kuris žaidėjas užkabina barjerą, jis pašalinamas iš lenktynių. „Tag“ yra šiek tiek paprastesnis žaidimas. Šiame režime visi žaidėjai stengiasi rasti kamuolį, kuris yra kažkur žemėlapyje. Pirmasis žaidėjas, palietęs kamuolį, turi jį išlaikyti 60 sekundžių. Kai kitas žaidėjas paliečia kamuolį, jis tampa jo valdytoju.

Tam tikra prasme naujasis žaidimas „Reflex“ gali sugriauti tai, ką jūs jau žinojote apie lenktynių žaidimus. Viena vertus, keturračiai yra stabilesni už tradicinius du ratus turinčius motociklus. Be to, jie yra labai stiprūs. Tačiau tai turbūt pirmasis žaidimas, kuriame žaidėjai norės vairuoti „MX“ motociklus. Aukštesnės motociklų klasės taip pat traukia ir turi savo privalumų, tačiau smagiausia šį žaidimą žaisti vairuojant mažesnes transporto priemones.

Atrodo, kad naujasis žaidimas „Reflex“ daugelį dalykų atlieka gerai, tačiau jis nėra idealus. Greiti paviršiaus pasikeitimai dažnai yra pernelyg staigūs (tiek vizualiai, tiek ir vairuotojo požiūriu). Be to, įvyksta labai daug avarijų ir lenktynininkų kontaktų. Tai gali lengvai sugadinti pramogą – ypač lenktynių pradžioje. Žaidime labai lengva įstrigti sudėtinguose taškuose. Juose sunku išvažiuoti nenukritus važiuojant net ir labai lėtai.

Leave Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *