Žaidimo „The Old Republic“ Sith agento profesija

Naujasis žaidimo „Star Wars: The Old Republic“ treileris buvo labai įspūdingas, todėl internetinio žaidimo gerbėjai nekantriai laukia jo pasirodymo. Leidėjas „LucasArts“ jau atskleidė penkias žaidimo veikėjų klases: Respublikos kareiviai, kontrabandininkai, Sith kariai, premijų medžiotojai bei Jedi riteris. Neseniai buvo pristatyta šeštoji klasė – tai imperatoriškasis agentas. Agento profesija remiasi slaptumu ir apgaudinėjimu – tik taip galima gerai atlikti darbą. Iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti, kad ši profesija – tai paprastas kontrabandininko analogas, tačiau „LucasArts“ atstovai paaiškino, kad tai visų galų profesija, apimanti kovos įgūdžius, įtikinėjimo savybes bei gydymo sugebėjimus. Tuo tarpu agentas labiau orientuojasi į žudymo įgūdžius, apimančius artimo nuotolio smūgius bei tolimus šūvius.

http://www.itzinios.lt/uploads/g179.jpg

Demo versijoje buvo galima pamatyti agentą, tyliai lipantį rampomis, kurios primena Respublikos bazę. Keletas sargybinių nuolat stebi rampas, tačiau agentas į juos nešaudo, tik tyliai praslenka pro kiekvieną sargybinių grupę. Pavyzdžiui, norėdamas išvengti pirmosios sargybinių grupės, agentas pasislėpia už artimiausio aplinkos objekto. Žaidėjas gali užvesti pelės žymeklį ant aplinkos objekto ir pamatyti, kiek šie objektai gali paslėpti. Agentas pasirinko keletą dėžių ir nuspaudė ant jų, kad galėtų įgyti priedangą. Taigi, tai leido jam dingti iš sargybinių akiračio. Tada agentas pasiima sprogstamąjį užtaisą, meta jį į sargybinį, o tuomet su taiklia snaiperio kulka nušauna antrąjį sargybinį. Kai tik pirmasis priešas nukrenta, antrasis įspėjamas apie pašalinių asmenų buvimą ir pradedama šaudyti.

Baigus susidoroti su šia kliūtimi, pereinama į antrąjį rampos lygį. Ten vėlgi yra du sargybiniai. Šiuo atveju elgiamasi kitaip. Vienas sargybinis pašalinamas naudojant „migdomąją strėlytę“ – ji tyliai atjungia priešą. Tuo tarpu į antrąjį priešą nusitaikoma su „nuodinga strėlyte“. Kitame rampos lygyje jau yra šiek tiek sunkiau. Nėra už ko pasislėpti, todėl agentas negali tiesiog iššokti ir paleisti keletą kulkų. Taigi, aktyvuojamas slapto lauko generavimo diržas. Šis diržas nepadaro veikėjo visiškai nematomo – jis tik suteikia veikėjui slaptumo įgūdžių ir leidžia tyliau judėti, vadinasi, vis dar reikia stengtis laikytis šešėlių. Tačiau slaptumo režime veikėjas gali panaudoti tam tikrus trumpo atstumo smūgius, kurie atliekami iš nugaros ir sukelia daug žalos priešininkams.

Atrodo, kad imperatoriškojo agento klasė skirta žaidėjams, norintiems apgalvoti ir atsargiai vykdyti savo žingsnius mūšyje. Tai ypač patiks žaidėjams, mėgstantiems žaisti slaptumu paremtus žaidimus arba mėgstantiems žaisti su žudikų profesija.

Leave Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *