Rytų Kinijos avarijų tyrimas Tyčiniai veiksmai – šaltiniai

Vašingtonas, gegužės 17 d. (Reuters) – Tyrėjai tiria China Eastern Airlines lėktuvo katastrofą. (600115SS) „Jet“ tiria, ar oro uoste buvo tyčinis judėjimas, tačiau nėra jokių techninių gedimų požymių, du žmonės aiškinasi šį klausimą.

Anksčiau antradienį „Wall Street Journal“ pranešė, kad vienos iš „Boeing 737-800“ juodųjų dėžių skrydžio duomenys rodo, kad kažkas kabinoje tyčia sudužo lėktuvą, remdamasis pirminiais JAV pareigūnų vertinimais.

Boeing Co. (BA.N), Reaktyvinių lėktuvų gamintojas ir JAV nacionalinė transporto saugos valdyba (NTSB) atsisakė komentuoti ir išsiuntė klausimus Kinijos reguliavimo institucijoms. Tyrimui vadovaujanti Kinijos civilinės aviacijos administracija (CAAC) į prašymą pakomentuoti iškart neatsakė.

Prisiregistruokite dabar, kad gautumėte neribotą nemokamą prieigą prie Reuters.com

„Boeing 737-800“, skridęs iš Kunmingo į Guangdžou, kovo 21 d. sudužo Guangxi kalnuose, žuvo visi 123 keleiviai ir devyni įgulos nariai.

Tai buvo didžiausia aviacijos nelaimė Kinijos žemyninėje dalyje per 28 metus. Skaityti daugiau

Pareigūnai nurodė, kad greitai leisdamiesi pilotai nereagavo į pasikartojančius eismo reguliuotojų ir netoliese esančių lėktuvų skambučius. Šaltinis teigė, kad „Reuters“ tyrėjai stebėjo, ar avarija nebuvo „savanoriškas“ veiksmas.

Panašu, kad „Wall Street Journal“ istorijos ekrano nuotraukos trečiadienį buvo cenzūruotos Kinijos „Weibo“ socialinės žiniasklaidos svetainėje ir „WeChat“ naujienų programoje. Žymos su grotelėmis „China Eastern“ ir „China Eastern Black Box“ buvo uždraustos „Weibo“ dėl pažeidimo, o vartotojai negalės dalytis įrašais apie incidentą WeChat grupės pokalbiuose.

Reaguodama į internete pasklidusius gandus, kad avarija buvo tyčinė, CAAC balandžio 11 d. pareiškė, kad „labai suklaidino visuomenę“ ir „kišo į avarijos tyrimą“.

Moteris, kuri prašė, kad būtų identifikuojama tik pagal Wen, kuri per avariją neteko vyro, pavardės, trečiadienį „Reuters“ sakė nematanti „Wall Street Journal“ ataskaitos, tačiau tikisi, kad tyrimo rezultatai bus paskelbti netrukus.

READ  Jungtinės Valstijos ruošiasi atsisakyti vyriausybės testo atvykstantiems tarptautiniais oro keleiviais

Wenas sakė, kad jis ir aukų šeimos nariai pasirašė susitarimą su „China Eastern“, kuriame buvo punktas dėl kompensacijos, tačiau jis atsisakė pasakyti, kiek buvo sumokėta.

„China Eastern“ iš karto neatsakė į prašymą pakomentuoti. „The Wall Street Journal“ pranešime teigiama, kad aviakompanija nepaskelbė jokių įrodymų, kurie galėtų nustatyti, ar lėktuve kilo problemų.

Jokių techninių pasiūlymų

737-800 buvo Boeing 737 Max pirmtakas, tačiau neturėjo nustatymų, susijusių su 737-MAX avarijomis 2018 ir 2019 m., dėl kurių MAX ilgai nusileido.

Po Rytų lėktuvo katastrofos Kinija nušalino nuo 737–800 orlaivių, bet balandžio viduryje atnaujino skrydžius, o „Boeing“ sprendimas atmesti neatidėliotinus naujus saugumo klausimus buvo plačiai naudojamas tuo metu.

Pasak ekspertų, praėjusį mėnesį paskelbtoje preliminarios avarijos ataskaitos santraukoje Kinijos analitikai nenurodė techninių rekomendacijų 737-800, kurie buvo naudojami nuo 1997 m.

NTSB prezidentė Jennifer Homondi interviu Reuters sakė gegužės 10 d., kad valdybos tyrėjai ir „Boeing“ išvyko į Kiniją padėti Kinijos tyrime. Jis pažymėjo, kad iki šiol atliktas tyrimas nenustatė jokių saugumo problemų, dėl kurių reikėtų imtis skubių veiksmų.

Homondi teigė, kad valdyba „pateiks avarinės saugos rekomendacijas“, jei kils kokių nors saugumo problemų.

NTSB padėjo Kinijos tyrėjams peržiūrėti juodąsias dėžes savo JAV laboratorijoje Vašingtone.

„Boeing“ akcijos pabrango 6,5 proc.

Kinijos pareigūnai teigia, kad galutinei priežasčių ataskaitai parengti gali prireikti dvejų ar daugiau metų. Analitikai teigia, kad daugiausia avarijų įvyksta dėl žmogiškųjų ir techninių veiksnių kokteilių.

Visame pasaulyje tyčinės avarijos yra labai retos. Ekspertai teigia, kad tai atvėrė duris naujausioms hipotezėms, ar šį veiksmą atliko vienas pilotas, ar dėl muštynių ar įsibrovimo, tačiau įrodymų nepatvirtinta.

Per avariją buvo apgadintas kabinos diktofonas ir neaišku, ar tyrėjams pavyko iš jo atgauti kokią nors informaciją.

READ  Senatorius: Vadovybė neturėjo radijo per susišaudymą Wolde mokykloje

2015 m. kovą „Germanwings“ antrasis pilotas tyčia sudužo „Airbus A320“ Prancūzijos kalnuose ir žuvo visi jame buvę lėktuvai.

Prancūzijos tyrėjai nustatė, kad 27 metų vyras kenčia nuo įtartino „psichologinės depresijos epizodo“, kuris buvo slepiamas nuo jo darbdavio. Tada jie pareikalavo geresnių psichikos sveikatos patarimų ir stipresnių pilotų palaikymo grupių.

Prisiregistruokite dabar, kad gautumėte neribotą nemokamą prieigą prie Reuters.com

Davido Shepherdsono Vašingtone, Timo Hepperio Paryžiuje ir Abhijito Ganapavaramo Bangalore pranešimas; Papildomi Stella Cue ir Martin Queen Pollard pranešimai Pekine; Montavo Leslie Adler, Marguerite Choi ir Richardas Bullinas

Mūsų standartai: Thomson Reuters pasitikėjimo principai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.