Valstybės valdoma keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“, priklausanti „Lietuvos geležinkelių“ grupei, išplėtė traukinių bilietų pardavimo tinklą – nuo šiol kelionės bilietus galima įsigyti daugiau nei 2 tūkstančiuose „Perlo“ terminalų visoje Lietuvoje.
Šis žingsnis leis dar didesniam keleivių ratui patogiai įsigyti bilietus net ir tuose regionuose, kur nėra geležinkelio stočių ar fizinių bilietų kasų. Bendrovė pabrėžia, kad nauja paslauga ypač naudinga gyventojams mažesniuose miesteliuose ir kaimiškose vietovėse, kur interneto prieiga ar mobiliosios aplikacijos naudojimas gali būti ribotas.
„LTG Link“ teigia, kad sprendimas bendradarbiauti su „Perlo“ terminalų tinklu buvo priimtas siekiant didinti paslaugų prieinamumą ir skatinti dar patogesnį keliavimą traukiniais. Terminaluose galima įsigyti bilietus visiems pagrindiniams maršrutams, tarp jų – ir populiariausioms kryptims, tokioms kaip Vilnius–Kaunas, Vilnius–Klaipėda, Šiauliai–Panevėžys ir kitoms.
Bilietų pirkimas „Perlo“ terminaluose yra paprastas: klientas terminale pasirenka kelionės datą, laiką, maršrutą ir apmoka už bilietą grynaisiais arba kortele. Atspausdintas bilietas galioja kaip įprastas popierinis kelionės dokumentas.
„LTG Link“ atstovai pažymi, kad naujovė padės sumažinti eiles stotyse, palengvins pirkimo procesą vyresnio amžiaus žmonėms ar tiems, kurie neturi galimybės naudotis išmaniaisiais įrenginiais.
Šiuo metu „LTG Link“ taip pat ieško būdų, kaip toliau gerinti keleivių patirtį – planuojama įdiegti papildomas paslaugas traukiniuose, tobulinti mobilias bilietų sistemas ir plėsti maršrutų tinklą, atsižvelgiant į gyventojų poreikius bei mobilumo tendencijas Lietuvoje.
Pardavimo plėtra per „Perlo“ terminalus yra dalis platesnės „LTG Link“ strategijos – bendrovė siekia tapti patogiausiu ir prieinamiausiu keleivinio transporto pasirinkimu visoje šalyje.