Praėjus mėnesiams nuo tada, kai Apple pristatė iPad, planšetė turėjo daugiau nei 20 000 programėlių.
Kompanijos Vision Pro ausinės, kurios yra penkis mėnesius rinkoje, turi dešimtadalį šios figūros.
Tai gali būti problema Apple, kai ji plečia savo „erdvinio kompiuterio“ produktą į Europą, penktadienį (liepos 12 d.) pranešė Ars Technica, nes kompanija vis dar ieško „žudiko programėlės“, kuri pritrauktų klientus į 3 500 dolerių vertės įrenginį.
„Bendras Vision Pro paleidimo trajektorija šių metų vasarį buvo daug lėtesnė, nei daugelis tikėjosi“, – naujienų agentūrai sakė George Jijiashvili, rinkos stebėtojo Omdia analitikas.
„Realybė yra tokia, kad daugumos kūrėjų laikas ir pinigai bus skirti platformoms su milijardais vartotojų, o ne dešimtimis ar šimtais tūkstančių.“
Omdia prognozuoja, kad Apple šiemet parduos 350 000 Vision Pro, o 2025 m. šis skaičius padidės iki 750 000, o 2026 m. – iki 1,7 milijono. Tačiau šie skaičiai yra žymiai mažesni nei iPad, kuris per pirmus metus pardavė beveik 20 milijonų vienetų.
Ataskaita taip pat nurodė IDC, technologijų rinkos tyrėjo, skaičiavimus, kurie rodo, kad Apple pirmąjį ketvirtį išsiuntė mažiau nei 100 000 Vision Pro vienetų, tai yra mažiau nei pusę Quest ausinių, kurias pardavė Apple konkurentas Meta.
IDC nustatė, kad dėl įrenginio kainos Apple sugebėjo užimti daugiau nei 50% visos VR ausinių rinkos pagal dolerių vertę. Tačiau analitikas Francisco Jeronimo pridūrė: „Vision Pro sėkmė, nepaisant jos kainos, galiausiai priklausys nuo turinio prieinamumo.“
Ars Technica teigimu, šis turinys, atrodo, atkeliauja lėtai, nes naujos programėlės Vision Pro žymiai sumažėjo nuo jos paleidimo. Dideli programėlių kūrėjai, tokie kaip Google, Meta, Tencent, Amazon ir Netflix, dar neperdavė savo programinės įrangos ar paslaugų ausinėms, pridūrė ataskaita.
Praėjusį mėnesį buvo pranešta, kad Apple sustabdė darbą su savo kitomis aukštos klasės Vision Pro mišrios realybės ausinėmis, pasirinkdama vietoj to sutelkti dėmesį į labiau prieinamos, mažiau funkcijų turinčios versijos kūrimą.
Tikimasi, kad labiau prieinama ausinių versija bus pristatyta iki kitų metų pabaigos, o 3 500 dolerių vertės Vision Pro įpėdinė buvo atidėta, mažiau darbuotojų dirba su šiuo projektu, pranešė The Information.
Rašydama čia gegužę, PYMNTS Karen Webster teigė, kad Apple problemos su ausinėmis yra platesnės problemos dalis, kurios metu HomePod nepavyko ir kompanijos susijungęs automobilio projektas buvo atidėtas.
„Kaip ir dauguma AR/VR ausinių, Vision Pro atrodo nišinės produktas, kuris sulaukė PR ir fanų susidomėjimo, tačiau atrodo, kad sunkiai randa vartotojų“, rašė Webster.